رئیس شورای شهر تهران درباره طرح سوال از شهردار تهران در صحن علنی شورا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار همشهری،  مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران به علت حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در صحن شورا اشاره کرد و گفت: سوال از شهردار در مورد انتصابات است و گفته شده که موافق با موارد قید شده در اساسنامه نیست و باید پاسخ داده شود. 

او افزود: جابجایی سامانه معلولان هم  سوال دیگری است که پرسیده می شود و شهردار تهران پاسخ خواهند داد. فکر می‌کنم این دو پرسش، مسائل قابل حلی است اما سوال اعضاست و باید پاسخ داده شود.

چمران در ادامه عزل و نصب توسط شهردار را حق وی دانست و گفت: شورا نباید دخالت کند و این دخالت را نیز انجام نمی دهد؛ جابجایی شهردار منطقه ۲۲ حتما دلیل خاصی داشته و باید سوال شود. شهردار منطقه ۲۲ در جلسه کمیسیون ماده پنج روز گذشته حضور داشت و حتما جابجایی ایشان دلیلی داشته است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جابجایی درختان بوستان جنگلی سرخه حصار، گفت: اگر درختان بیمار جابجا نشوند دیگر درختان را نیز بیمار خواهند کرد؛ درختان بوستان حکیم نیز مشکل داشتند که قطع شدند و درختان دیگری جایگزین خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: جلسات زیادی برگزار شد تا آب به بوستان‌های چیتگر، لویزان و سرخه حصار اختصاص داده شود تا این درختان خشک نشوند.

کد خبر 782447
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha